A weboldal viselkedésalapú reklám cookie-kat használ, az adatkezelésre az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kerül sor. A MINDET ELFOGADOM gomb megnyomásával a szükséges és a marketing cookiekat is elfogadja. A Beállítások módosításával módosíthatja a cookie beállításokat. A beállításokat a későbbiekben is bármikor módosíthatja a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.

 

UNICEF x SOY

UNICEF x SOY

AZ ADOMÁNYGYŰJTÉS ÚJ, INNOVATÍV PLATFORMJÁT INDÍTJA EL AZ UNICEF MAGYARORSZÁG TÖBBEK KÖZÖTT VELÜNK, A SIMPLE ON YOU-VAL! 

 

Az UNICEF Magyarország új platformot indít az adománygyűjtésre – egyben hazai tervezők számára nyújt megjelenési felületet.

Az UNICEF Magyarország 2021. november 8-tól elérhetővé teszi új, formabontó webshopját. Az adománygyűjtés új platformja egyben helyzetbe hozza az UNICEF értékeivel azonosulni tudó hazai tervezőket és gyártókat is. Az új platformon számos egyedi, az UNICEF Magyarország számára készült és csak ezen a felületen elérhető termék vásárolható meg.

MEGNÉZEM

Az UNICEF Magyarország fontos feladatának tekinti a hazai adományozási kultúra fejlesztését, ennek érdekében folyamatosan újítja meg aktivitásait. A gyermekjogi szervezet legújabb innovatív kezdeményezése a www.webshop.unicef.hu felület, melyen hazai tervezők és gyártók egyedi termékei, limitált kollekciói is megtalálhatóak, miközben minden egyes vásárlás támogatja az UNICEF programjait. A jól brandelt, szűk, “önmagát könnyen eladó” termékkör kiválasztásánál fontos szempont volt a hazai és egyedi gyártás, valamint a fenntarthatóságot, mint értéket képviselő termékek megjelenítése a választékban. A hazai termékek mellett természetesen elérhetők lesznek az UNICEF saját márkás termékei is.

Cél az egész éves értékesítés, kiemelt kampányidőszakokkal (mint például a gyermeknap, vagy anyák napja), figyelve a szezonalitásból eredő igényekre is, egyelőre csak magyarországi címekre való szállítással.

Az adakozók a webshop használatával online fizetéssel és kiszállítással vásárolhatják meg külső partnerek termékeit, így is segítve az UNICEF céljainak megvalósulását. A technikai megoldásoknál a fejlesztők – figyelembe véve a célcsoportok szokásait – mobiltelefonon is jól kezelhetővé tették a platformot, azaz ún. reszponzív felületet dolgoztak ki.

A projekthez elsőként csatlakozó hazai partnerek: Malliola, Pagony, Notess, SOY, Agócs Írisz, Streetkitchen, Babadoboz, Matyódesign.

„Egyszerre segíteni a világ legnehezebb sorsú gyerekeit és támogatni a tardi asszonyok értékteremtő munkáját, miközben szeretteinknek is örömet okozunk. Ezt tudja például az UNICEF új magyar webshopja. Régóta dédelgetett álmunk válik valóra azzal, hogy elindítjuk ezt a felületet. Online bővítjük a társadalmi célú elérésünket, miközben lehetőséget biztosítunk hazai gyártóknak, tervezőknek, fenntarthatóan működő szociális vállalkozásoknak, hogy megmutathassák kreatív termékeiket. Reméljük, az ünnepek közeledtével sokan választanak majd innen ajándékot – azért is, mert így kereskedelmi profit helyett esélyt biztosítanak, és azért is, mert egyszerűen beleszeretnek a termékekbe” – nyilatkozta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.